En familieejet virksomhed med en helt unik stemning og stærke værdier

VELA Vermund Larsen A/S udvikler, fremstiller og sælger stole. Vi fokuserer på banebrydende løsninger omkring det siddende menneske. Kendetegnet er, at funktionalitet og design skal gå op i en højere enhed og at man altid sidder godt.

VELA har 3 forretningsområder:

VELA REHAB er stole som hjælper mennesker med funktionsnedsættelser til en bedre hverdag med øget selvstændighed.

VELA Medical er stole, som optimerer personalets arbejdsgang samt arbejdsmiljøet omkring patienter.

VERMUND er high-end designmøbler i tidløst design. 

VELA - Vermund Larsen A/S er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1935, med hovedsæde i Aalborg. For at være tæt på vores danske kunder har vi 3 salgs- og servicecentre i Danmark. Eksporten udgør ca. 60% af omsætningen, og vi har datterselskaber i Norge, Sverige og England.

Som medarbejder hos os bliver du en del af en professionel organisation med engagerede kollger i et uformelt arbejdsmiljø. Vi er 100 dygtige medarbejdere, som samarbejder på tværs af virksomheden.

 

Besøg vores hjemmesider her:

vela.dk

vela-medical.dk

vermund.eu

 

 

Stillingen er opslået den:
4. marts 2019

Arbejdssted
Aalborg

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til:
Indkøbschef, Claus Hird, mobil 40747057

Tiltrædelse
1. juni

Arbejdstid
37 timer

Ansøgningsfrist
18. marts 2019

Indkøbsassistent til VELA (nyoprettet stilling)

VELA er i en rivende udvikling grundet høj vækst på flere af vores markeder. Derfor ønsker vi at udvide vores indkøbsafdeling.

Vi søger en struktureret indkøbsassistent, gerne med erfaring fra en produktionsvirksomhed.

Dagligdagen i VELAs indkøbsafdeling er kendetegnet af høj aktivitet, produktivitet, tæt dialog med produktionen men også af humor og teamspirit.

Med reference til indkøbschefen bliver du en del af vort dygtige og engagerede indkøbsteam, hvor du får to erfarne indkøbskollegaer.

Du får en bred kontaktflade – både internt og eksternt – da du får dagligt samarbejde med afdelinger såsom salg, produktteknisk afdeling, produktion, lager, polster, udviklingsafdeling og, ikke mindst, med vores leverandører.

VELA er en ordreproducerende virksomhed, der fremstiller og sælger stole og specialtilpassede stole med mange konfigurationsmuligheder, hvilket betyder, at vi har mange komponenter at varetage forsyning af.

Trives du i en travl hverdag, hvor kontoret nogle gange kan opleves som ”en banegård”? Så er du måske vores nye indkøbsassistent.

Dine primære opgaver vil være:

  • daglig disponering af komponenter / afvikling af nettobehovs-beregning ved primært tildelte leverandører.
  • afvikling af produktionsordrer og indkøb, samt hjemtrækning af varer.
  • optimering af varelager og minimering af varer i arbejde under hensyntagen til leveringssikkerhed og fleksibilitet.
  • opfølgning på rettidig leverance og afvigelsesrapportering.
  • vedligeholdelse af stamdata (vare- og leverandørdata)
  • fakturagodkendelse ved egne leverandører.
  • forhandler- og leverandørmøder.
  • backup ved fragt-administration.
  • reklamationsbehandlingsansvar overfor egne leverandører.

Din profil

Det er vigtigt, at du som person er engageret og går til opgaven med en positiv indstilling - og at du tager ansvar. Du er struktureret og målrettet og følger dine opgaver til dørs.

Vi forventer, at du:

  • har et par års erfaring fra en indkøbsafdeling – gerne i en produktionsvirksomhed.
  • har evnen til at prioritere dine opgaver og arbejde effektivt.
  • er detaljeorienteret og tålmodig.
  • kan kommunikere på engelsk – både mundtligt og skriftligt.
  • har flair for teknik – teknisk forståelse.
  • trives med mange deadlines, hvilket er en naturlig del af hverdagen i afdelingen.

 Vi tilbyder

Ansættelse i en dynamisk, international virksomhed i rivende udvikling, hvor du får mulighed for at påvirke VELAs udvikling gennem din indsats.