En familieejet virksomhed med en helt unik stemning og stærke værdier

VELA Vermund Larsen A/S udvikler, fremstiller og sælger stole. Vi fokuserer på banebrydende løsninger omkring det siddende menneske. Kendetegnet er, at funktionalitet og design skal gå op i en højere enhed og at man altid sidder godt.

VELA har 3 forretningsområder:

VELA REHAB er stole som hjælper mennesker med funktionsnedsættelser til en bedre hverdag med øget selvstændighed.

VELA Medical er stole, som optimerer personalets arbejdsgang samt arbejdsmiljøet omkring patienter.

VERMUND er high-end designmøbler i tidløst design. 

VELA - Vermund Larsen A/S er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1935, med hovedsæde i Aalborg. For at være tæt på vores danske kunder har vi 3 salgs- og servicecentre i Danmark. Eksporten udgør ca. 60% af omsætningen, og vi har datterselskaber i Norge, Sverige og England.

Som medarbejder hos os bliver du en del af en professionel organisation med engagerede kollger i et uformelt arbejdsmiljø. Vi er 100 dygtige medarbejdere, som samarbejder på tværs af virksomheden.

 

Besøg vores hjemmesider her:

vela.dk

vela-medical.dk

vermund.eu

 

 

Stillingen er opslået den:
19. juni 2019

Arbejdssted
Sjælland og Øerne

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til:
PTA - chef Lars Bang +45 20 53 63 46

Ansøgningsfrist
Vi vurderer ansøgninger løbende

Tiltrædelse
Snarest

Arbejdstid
37 timer

Produktspecialist/servicetekniker til Sjælland og Øerne

VELA søger en dygtig produktspecialist til at udføre service og reparation af hele VELAs produktportefølje på Sjælland, Lolland, Falster samt Bornholm. Vi befinder os i en god udvikling, hvor vi oplever vækst både nationalt og internationalt.

Med reference til PTA–chefen bliver du en del af vores dygtige og engagerede salgs- og serviceteam bestående af 11 dedikerede medarbejdere der udfører salg og service i hele landet.

Du planlægger selv din hverdag og samarbejder med teamet om opgaveløsning. 

Du får en bred kontaktflade da du, udover det daglige samarbejde med salgsteamet på Sjælland, får daglig kontakt til kundeservice og reservedelsekspeditionen på hovedfabrikken, og, ikke mindst, til vore kunder og brugere.

Arbejdsopgaver

  • planlægning af kundebesøg
  • udføre kundebesøg ifb. reparation, service, reklamationer
  • modtagelse af opgaver via mail, telefon
  • daglig dialog og ordrerapportering til kundeservice
  • drift af servicecenter i Hedehusene i tæt samarbejde med dine kollegaer
  • bestille og modtage varer til lager  

 

Det er vigtigt, at:

  • du arbejder selvstændigt
  • du arbejder struktureret
  • du er kundeminded
  • du er serviceminded
  • du arbejder effektivt
  • du har flair for IT og er erfaren bruger af Outlook samt Office-pakken

Kvalifikationer/baggrund

Du har relevant erhvervserfaring fra en håndværksmæssig baggrund, f.eks. elektriker, smed, autobranchen eller en lignede baggrund, hvor du har erfaring med tekniske opgaver. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med at udføre service opgaver i private hjem.

Vi glæder os til at høre fra dig.